nilsartinsmamma

Direktlänk till inlägg 18 december 2013

Skräck upplevelse

Av nilsartinsmamma - 18 december 2013 20:27

Hej.
Idag fick jag en akut tid för att träffa tandläkaren.
Och jag gillade det inte (men samtidigt vem gillar att gå dit? Möjligtvis dom som ALDRIG har problem i och för sig!!).
Hon borrade och spolade och borrade lite till, surkärringen.
Kände mig absolut inte bekväm med en bitter fitta som skulle kolla i munnen på mig och gräva runt där inne.
Nu har jag as ont i tanden fortfarande och skulle smärtan hålla i sig så innebär det sa hon att då ska jag göra rotfyllning.

Känns mindre skoj men tur jag har alvedon och sånt hemma.

Mår inte bra men samtidigt så kommer jag inte sitta hemma imorgon då jag har bestämt träff med några kompisar.
Det går bara inte.
Jävla bajs tand som skulle förstöras och få karies  
Grejen är den att jag har även fått ont i svalget när jag sväljer.
Usch tandvärk är inget att leka med- hellre föder jag barn tio gånger om än att känna tandvärk.
Som sagt, skulle jag behöva rotfylla tanden så känner min pappa en bra rotfyllnads-läkare som får göra det då...
Kan inte gå runt och vara tandlös än i alla fall...
Hoppas nu på det bästa att jag slipper detta elände!!

Mina killar ligger jämte mig i sängen och sover just nu.
Jag är väldigt hungrig så jag ska ta mig något att äta och sedan lägga mig ner i soffan och somnar jag så somnar jag.

Ha en fin kväll alla fina mammor som blivande och även alla ni andra haha.   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nilsartinsmamma - 28 juni 2014 20:29

Hej alla goa och glada peeps.Hoppas att ni alla hade en bra midsommar det hade jag med min familj i alla fall.Just nu så ligger min bebis jämte mig och kollar vad jag skriver samt pratar lite med mig och sig själv hehe älskade unge <3 Var inne p...

Av nilsartinsmamma - 28 juni 2014 20:29

Hej alla goa och glada peeps.Hoppas att ni alla hade en bra midsommar det hade jag med min familj i alla fall.Just nu så ligger min bebis jämte mig och kollar vad jag skriver samt pratar lite med mig och sig själv hehe älskade unge <3 Var inne p...

Av nilsartinsmamma - 8 juni 2014 19:28

Hej hopp alla goa och glada sommar firare    Inte skrivit här på typ 100 år känns det som men har totalt glömt bort det men men . Ska ladda upp lite bilder - blandade                      Lite blandade bilder på världens finaste pojke...

Av nilsartinsmamma - 29 maj 2014 11:52


Hej hopp alla glada.Idag vaknade vi upp till sol och Nils var lite gladare nu än vad han var, ska snart ge lilleman en dos alvedon. Hoppas att öroninflammationen går över snarast, för jag kan vara ärlig och säga att jag trodde att det var tänder som ...

Presentation


johanna är mitt namn och jag är mamma till den finaste pojken jag någonsin har sett i hela mitt liv.
vi är så lyckliga, jag och min man, över att ha en frisk, och glad pojke :)
i denna blogg så kommer du få läsa om allt mellan himmel och jord!
just lay

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards