nilsartinsmamma

Direktlänk till inlägg 8 juni 2014

100 år sedan

Av nilsartinsmamma - 8 juni 2014 19:28

Hej hopp alla goa och glada sommar firare   

Inte skrivit här på typ 100 år känns det som men har totalt glömt bort det men men . 
Ska ladda upp lite bilder - blandade   

               


Lite blandade bilder på världens finaste pojke   


" Mamma och pappa älskar dig mer

än våra egna liv.

Vi kommer skydda dig från allt vi bara kan och skulle aldrig tveka att gå genom eld och vatten för dig våran älskade lilla älskling   

Du har så många som skulle göra allt för dig prinsen och det ska du ALLTID ha med dig! "

 


Idag har vi inte gjort många knop vilket är jävligt skönt det med.
Eller jo,vi handlade lite kvällsmat idag- korv med bröd blir det hos oss!
Och nu ligger lilleman i sitt baby gym och snurrar runt och leker   

Nu kallar tvättstugan så hörs senare ELLER en annan dag.
Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nilsartinsmamma - 28 juni 2014 20:29

Hej alla goa och glada peeps.Hoppas att ni alla hade en bra midsommar det hade jag med min familj i alla fall.Just nu så ligger min bebis jämte mig och kollar vad jag skriver samt pratar lite med mig och sig själv hehe älskade unge <3 Var inne p...

Av nilsartinsmamma - 28 juni 2014 20:29

Hej alla goa och glada peeps.Hoppas att ni alla hade en bra midsommar det hade jag med min familj i alla fall.Just nu så ligger min bebis jämte mig och kollar vad jag skriver samt pratar lite med mig och sig själv hehe älskade unge <3 Var inne p...

Av nilsartinsmamma - 29 maj 2014 11:52


Hej hopp alla glada.Idag vaknade vi upp till sol och Nils var lite gladare nu än vad han var, ska snart ge lilleman en dos alvedon. Hoppas att öroninflammationen går över snarast, för jag kan vara ärlig och säga att jag trodde att det var tänder som ...

Av nilsartinsmamma - 29 maj 2014 01:16

Åh :(Tidigare ikväll så åkte jag, mamma och syrran in till Danderyds barnakut då lilleman har åkt på öroninflammation och hade feber samt att han lät så hes när han varit ledsen :'(Gör så ont i mitt hjärta, det blöder verkligen när min son inte mår b...

Presentation


johanna är mitt namn och jag är mamma till den finaste pojken jag någonsin har sett i hela mitt liv.
vi är så lyckliga, jag och min man, över att ha en frisk, och glad pojke :)
i denna blogg så kommer du få läsa om allt mellan himmel och jord!
just lay

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards