nilsartinsmamma

Direktlänk till inlägg 29 maj 2014

Sjukhus

Av nilsartinsmamma - 29 maj 2014 01:16

Åh :(
Tidigare ikväll så åkte jag, mamma och syrran in till Danderyds barnakut då lilleman har åkt på öroninflammation och hade feber samt att han lät så hes när han varit ledsen :'(
Gör så ont i mitt hjärta, det blöder verkligen när min son inte mår bra. 
Han ska äta penecellin och få alvedon nu mot smärtan, vår lille sparv. <3
Jag har inte varit så aktiv här med att skriva men har prioriterat min familj samt att hela förra veckan så kom min bästa vän Ingela på besök och åkte hem i fredags på morgonen och jag och Nils flög hem senare på kvällen.


Hela denna vecka har lillfisen varit ganska gnällig och absolut inte som han brukar, han brukar kunna somna lätt men absolut inte alls denna vecka.
Och nu fick jag förklaringen- han är ju sjuk :(
Visste någon att man kunde få reda på om sitt barn har feber genom att känna på händerna och fötterna?
Är de kalla så kan det tyda på feber!
Visste inte jag och inte heller min mamma som har några år på nacken som uska.


Nu äntligen somnade vår lilla prins.
Hoppas att han kommer nanna kudde gott, för han var super mega trött.
Och imorgon så ska vi hämta ut medicinen då alvedon är prio ett, enligt sköterskan, då den tar bort smärta. 
Jag vill bara att min lillgrabb ska bli frisk just precis i detta NU...

Tror i alla fall att jag kommer rucka lite mer på reglerna eller hur jag ska säga, och inte försöka skydda Nils så mycker mot sjukdomarna som finns i samhället- för det går inte i alla fall tyvärr.


Åh mitt fina nannande barn- vad jag och din pappa älskar dig <3
Inga ord i världen kan beskriva vår kärlek till dig vårt guld.

Pappa saknar oss jätte mycket, och han kommer bli så glad när han får träffa oss på fredag.

Nu ska jag försöka nanna kudden jag med som resten av min familj.
Mamma ligger redan i sängen och snarkar och Nils med. tror farsan gör't med.
God natt alla fina människor därute.
Och ja, jag ska fan försöka bli bättre med uppdateringar här... 
Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nilsartinsmamma - 28 juni 2014 20:29

Hej alla goa och glada peeps.Hoppas att ni alla hade en bra midsommar det hade jag med min familj i alla fall.Just nu så ligger min bebis jämte mig och kollar vad jag skriver samt pratar lite med mig och sig själv hehe älskade unge <3 Var inne p...

Av nilsartinsmamma - 28 juni 2014 20:29

Hej alla goa och glada peeps.Hoppas att ni alla hade en bra midsommar det hade jag med min familj i alla fall.Just nu så ligger min bebis jämte mig och kollar vad jag skriver samt pratar lite med mig och sig själv hehe älskade unge <3 Var inne p...

Av nilsartinsmamma - 8 juni 2014 19:28

Hej hopp alla goa och glada sommar firare    Inte skrivit här på typ 100 år känns det som men har totalt glömt bort det men men . Ska ladda upp lite bilder - blandade                      Lite blandade bilder på världens finaste pojke...

Av nilsartinsmamma - 29 maj 2014 11:52


Hej hopp alla glada.Idag vaknade vi upp till sol och Nils var lite gladare nu än vad han var, ska snart ge lilleman en dos alvedon. Hoppas att öroninflammationen går över snarast, för jag kan vara ärlig och säga att jag trodde att det var tänder som ...

Presentation


johanna är mitt namn och jag är mamma till den finaste pojken jag någonsin har sett i hela mitt liv.
vi är så lyckliga, jag och min man, över att ha en frisk, och glad pojke :)
i denna blogg så kommer du få läsa om allt mellan himmel och jord!
just lay

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards