nilsartinsmamma

Alla inlägg under december 2013

:)

Av nilsartinsmamma - 30 december 2013 21:23

Lilleman har precis blivit badad av sin moster Josefin och han bara njöt för fulla muggar som alltid när han får bada, vår lilla goding:)
Kommer absolut inte lägga ut bad bilder på min lilla kille för man vet aldrig vad det finns för snusk ute i denna cyber värld!

Käkade tortelini ikväll som min mäster kock till Pappa gjort och det var sjukt gott tyckte alla som åt:)
Nu ligger min lilla lilling i sängen och har blivit matad och nattad!
Pojken är nöjd just nu i alla fall för tillfället.
Imorgon är det nyår och 2013 är det bästa året ever.
I alla fall för mig och min sambo?

Nu kollar jag lite på film och efter paradise hotell julspecial så blir det nog att nanna kudde tillsammans med min lilla familj:)

Hitta denna bild på nils och got damn vad tiden har sprungit iväg!
På både gott och ont såklart hehe

:)

Av nilsartinsmamma - 30 december 2013 21:23

Lilleman har precis blivit badad av sin moster Josefin och han bara njöt för fulla muggar som alltid när han får bada, vår lilla goding:)
Kommer absolut inte lägga ut bad bilder på min lilla kille för man vet aldrig vad det finns för snusk ute i denna cyber värld!

Käkade tortelini ikväll som min mäster kock till Pappa gjort och det var sjukt gott tyckte alla som åt:)
Nu ligger min lilla lilling i sängen och har blivit matad och nattad!
Pojken är nöjd just nu i alla fall för tillfället.
Imorgon är det nyår och 2013 är det bästa året ever.
I alla fall för mig och min sambo?

Nu kollar jag lite på film och efter paradise hotell julspecial så blir det nog att nanna kudde tillsammans med min lilla familj:)

Hitta denna bild på nils och got damn vad tiden har sprungit iväg!
På både gott och ont såklart hehe

[Bild]

Av nilsartinsmamma - 30 december 2013 04:34

Åh nu kommer det komma lite bilder:)

Den sista bilden är tagen på BB och herregud vad tiden sprungit iväg!
Vår fina bebis:)

Av nilsartinsmamma - 29 december 2013 17:57

Idag gick vi på promenad i rosersbergs slott och de blåste kalla men friska vindar:)
Jag frös lite men de andra gjorde nog inte det och lilleman låg i sin vagn och sov gott.
Tog lite bilder:

:D

Av nilsartinsmamma - 28 december 2013 23:50

Ikväll så sitter hela familjen och tittar på film medan vår lille prins ligger på övervåningen och nannar kudde så gott:)
Han ligger verkligen som om att han är en kung vår finaste pojk:)

Idag var hela familjen hemma hos empan med familj och firade henne med massa go fika och trevligt snack:)
Elin som är hennes lilla syster gosade med lilla Nils och fika inte för att hon hellre gosade med honom!

Lämna honom själv med jettan och min pappa idag när jag och mamma och min syster åkte till steninge och kolla på presenter till empan och det kändes jätte konstigt att inte ha med mig lilleman hihi men vi jalla jalla hem ändå.

Fick i alla fall en bild på min fina skatt av min pappa och då såg pojken glad och nöjd ut:)
Nu ska vi lägga oss om en stund!!:D

Här är det en bild när vår lilla håller ett stadigt grepp om pappas finger:)?

Av nilsartinsmamma - 28 december 2013 16:26

Var vid Steninge idag med mamma och syster.
Fick med oss present till empan från mig och min lilla familj:)

Stanna även vid Coop och köpte med mig lite fika bröd som vi ska äta senare ikväll hade jag tänkt i alla fall;)
En liten kanin till Nisses vagn fick även följa med mig hem:)?

Nu ska vi snart åka till emelie och fira henne på hennes dag:)
Ska titta till min fina pojke med.
Ha det fint.

Denna ljus stake skulle jag vilja köpa men just nu är det lite knapert med pengar.

Av nilsartinsmamma - 27 december 2013 21:31

Idag var jag mamma och mina älsklingar iväg till väsby centrum och mellan dags rea shoppade lite:)
Ingenting till mina killar men till mig i alla fall.
Min sambo leta inte aktivt heller men hittar han något så måste han ju säga till tycker och känner jag;)

Fick med mig ett par gröna jeans, tre par tröjor och två linnen som jag kommer lägga upp bild på lite senare eller imorgon:)
Jag har just gett lilleman mat och hoppas på att han kommer sova lika bra och gott som han gjorde natten till idag:)
Främst för hans egen skull!
Nu gråter han efter mer mat så ni blir det sä.
Hörs senare eller imorgon:)

Btw så här söt var vår lilla tomteNISSE på julafton.
Gulleplutt?

Av nilsartinsmamma - 26 december 2013 21:04

Hej alla.
Idag skulle vi byta in lite newbie kläder till större storlekar och kom även hem med ytterligare lite nya kläder till sonen:)
Man kan ju inte låta bli och ännu mindre nu när det dessutom är mellandags rea!
Imorgon ska han i alla fall få använda lite nytt och fräscht och kommer som vanligt vara den sötaste lilla bebis som finns hehe:)

Vi ska även ge helt nya kläder till en bekant ifrån mina föräldrar:)
Viktigt att även våra små får klä sig vardagligt snyggt tycker jag i alla fall och definitivt i nya kläder:)
Får jag reda på att jag skulle ha fått begagnade kläder av någon hade jag skänkt bort dom om jag ska vara ärlig.
Tur är det ju att det finns begagnat affärer för de som gillar det:)

Nu amning av gossebarnet mitt och sedan vila lite själv innan han ska äta inför natten;)
Så god natt till er och trevlig fortsättning på den här julen:)

Presentation


johanna är mitt namn och jag är mamma till den finaste pojken jag någonsin har sett i hela mitt liv.
vi är så lyckliga, jag och min man, över att ha en frisk, och glad pojke :)
i denna blogg så kommer du få läsa om allt mellan himmel och jord!
just lay

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards