nilsartinsmamma

Alla inlägg den 17 december 2013

Av nilsartinsmamma - 17 december 2013 19:50

Idag, eller natten till idag har vår lilla prins bara skrikit och varit vaken, sovit lite och vaknat och skrikit.
Det började bara helt plötsligt?
Men jag tror på att det kommer bli bättre men det är bara att hålla ut även om det göra mega ont i mamma hjärtat.
Likadant idag när vi kom hem efter att ha shoppat ett par byxor till prinsen- direkt när vi kom hem så började han skrika och gråta förfärligt så jag ringde via Skype till Nisses farmor och faster som ringde till deras troende morfar som bad för honom och det hjälpte måste jag bara säga   
Så det tackar jag baba hadje otroligt mycket för!
Jobbigt är det i alla fall och han är ju riktigt trött, min lilla tröttmössa.
För så fort vi tar upp honom i någon av våra famnar så somnar han, för det mesta i sin pappas famn, då han inte luktar mat.
Nu ligger han i alla fall i soffan och sover lite granna så en av oss hinner springa ner till tvättstugan och en av oss börjar med kvällsmaten.
För vi är svin hungriga jag och sambon   
Vi har satt på musik och det älskar våran lilla Nils         
Nu ska jag sluta skriva här för tillfället och springa ner till tvättstugan!

 
Åh vad jag saknar sommaren och att vara hemma i Stockholm hos föräldrarna och bara gassa i solen vid poolen! Nästa år så blir det med vår lilla älskade ängel Nils Artin   

Av nilsartinsmamma - 17 december 2013 13:28

Hej och hå.
Gud i natt har vi inte sovit så värst mycket någon av oss.
Vi bytte blöja, jag matade honom och vaggade och vyssjade honom och det funkade ett tag sedan började han gråta något otroligt och det gjorde så ont i mitt hjärta när mitt lilla gryn grät och grät   
Dessutom är det ju så jobbigt för Nils med eftersom han kan ju bara kommunicera med skrik och gråt.
Hoppas på bättre sömn inatt i alla fall för jag börjar känna mig som en jäkla zombie och ser dessutom ut som en om jag inte använder smink haha.


Tror även att mjölken börjar sina lite granna för det känns heller inte som att vårat lilla hjärta aldrig blir riktigt nöjd heller efter maten.
Så han snuttar och snuttar på bägge brösten men till sist så suger han ju bara i sig luft och det resulterar i att han blir jätte skrikig på natten, den stackars lilla gossen vår   


Nu ska jag lägga upp lite bilder- gamla som nya:

Jag saknar min gravida mage att kunna ta och smeka på haha lät lite konstigt kanske men men ni förstår nog vad ni menar.

 
Detta var från i somras och jag saknar detta måste jag säga- att kunna känna sparkar och mysa med magen.

 

 
Samma dag som vi skulle åka hem ifrån BB.
Med världens dyrbaraste last!

 

 
Nils farbror som gjorde ett kollage på vår lilla skatt   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


johanna är mitt namn och jag är mamma till den finaste pojken jag någonsin har sett i hela mitt liv.
vi är så lyckliga, jag och min man, över att ha en frisk, och glad pojke :)
i denna blogg så kommer du få läsa om allt mellan himmel och jord!
just lay

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards