nilsartinsmamma

Direktlänk till inlägg 3 maj 2014

skjuta

Av nilsartinsmamma - 3 maj 2014 19:28

åh Hej hopp.
det var ett tag sedan jag skrev här men jag har gjort annat som att kolla på när min son utvecklas mer och mer för varje dag.
Senast i förrgår så hade han "skjutit" sig upp i spjälsängen så han låg med huvudet uppe på spjäl skyddet hihi.
visst han har pratat i några månader nu men först nu börjar han säga mam och dadadada- låter så himla gulligt ;) <3
plus att vi bytt ut Liggdelen till sittdelen för han bara måste vara med och se så mycket som han bara kan hihi vår lilla älskling:)
översta bilden är från idag och den i mitten från i onsdags och den sista från i torsdags;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nilsartinsmamma - 28 juni 2014 20:29

Hej alla goa och glada peeps.Hoppas att ni alla hade en bra midsommar det hade jag med min familj i alla fall.Just nu så ligger min bebis jämte mig och kollar vad jag skriver samt pratar lite med mig och sig själv hehe älskade unge <3 Var inne p...

Av nilsartinsmamma - 28 juni 2014 20:29

Hej alla goa och glada peeps.Hoppas att ni alla hade en bra midsommar det hade jag med min familj i alla fall.Just nu så ligger min bebis jämte mig och kollar vad jag skriver samt pratar lite med mig och sig själv hehe älskade unge <3 Var inne p...

Av nilsartinsmamma - 8 juni 2014 19:28

Hej hopp alla goa och glada sommar firare    Inte skrivit här på typ 100 år känns det som men har totalt glömt bort det men men . Ska ladda upp lite bilder - blandade                      Lite blandade bilder på världens finaste pojke...

Av nilsartinsmamma - 29 maj 2014 11:52


Hej hopp alla glada.Idag vaknade vi upp till sol och Nils var lite gladare nu än vad han var, ska snart ge lilleman en dos alvedon. Hoppas att öroninflammationen går över snarast, för jag kan vara ärlig och säga att jag trodde att det var tänder som ...

Presentation


johanna är mitt namn och jag är mamma till den finaste pojken jag någonsin har sett i hela mitt liv.
vi är så lyckliga, jag och min man, över att ha en frisk, och glad pojke :)
i denna blogg så kommer du få läsa om allt mellan himmel och jord!
just lay

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards