nilsartinsmamma

Alla inlägg den 19 december 2013

Av nilsartinsmamma - 19 december 2013 20:49

Hejsan alla jule glada människor!
Idag träffa jag några kompisar med små barn och vi gick till Roberts café och drack kaffe och åt kladdkaka med grädde:)
Alla tjejernas ungar var vakna förutom min lilla kille som låg och sussa så gott i vagnen hans!;)
Men det var underbart att komma ut lite och träffa dom, alla hade så gulliga och goa barn:)
Det var bland annat två tjejer som gick i samma föräldra utbildning som vi gjorde.
Så nu ska vi försöka träffas så ofta som vi alla har möjlighet:)
Snart är det även jul och jag kan inte fatta var tiden har gått någonstans?
Detta var i alla fall det bästa året eftersom jag blev mamma till världens finaste son?
Han i blå body och vita byxor är alltså min son:)
Kläderna är i märket Newbie.
Den andra gossen är Alvin och det är Nils kompis!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


johanna är mitt namn och jag är mamma till den finaste pojken jag någonsin har sett i hela mitt liv.
vi är så lyckliga, jag och min man, över att ha en frisk, och glad pojke :)
i denna blogg så kommer du få läsa om allt mellan himmel och jord!
just lay

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards