nilsartinsmamma

Alla inlägg den 5 december 2013

Av nilsartinsmamma - 5 december 2013 16:36

Jag har en fråga angående kolik.
Kan en liten få kolik bara så där eller är det något de har redan från födseln?
Blir ju lite orolig att min lilla goding har fått det, då det inte hjälper när jag ammar, byter tar upp och gullar med honom? 
Det gör ont i oss båda två som föräldrar med. 
Ska på läkar besök den 12 på BVC så får väl passa på att fråga där då i alla fall så jag har lite mer kött på benen och vet vad jag ska göra för att hjälpa min lilla nyponros.


Av nilsartinsmamma - 5 december 2013 16:31

Även om jag inte förstår allt vad det handlar om låten så gillar jag den, bara till för min älskling att förklara för mig   

Av nilsartinsmamma - 5 december 2013 14:33

Hej allesammans!

Det skär i mitt mamma hjärta när min lilla pojke aldrig blir riktigt nöjd och skriker och skriker trots att han har ätit och tömt tuttarna, är bytt på samt även har blivit buren på.
Sedan när man ser att han somnat och ska lägga ner pojken i sängen så vaknar han och gall skriker   

Då känner jag mig helt värdo som mamma men de på amningshjälpen säger att jag inte alls ska behöva känna så då jag gör mitt bästa när han är hungrig och gråter för han snuttar ju så gott på bröstet. 


Jag tycker att jag gör mitt bästa innerst inne men samtidigt så blir man ju otroligt ledsen när ens bästa skatt är ledsen och skriker som en stucken gris och kan samtidigt inte säga till mig var han har ont, men kvinnan på BVC trodde också att det kunde vara att vår lilla prins kanske får i sig luft när han ammas och det kan vara det som gör att han gråter och är ibland otröstlig, min finaste nyponros   


Ska lägga upp en bild på våran finaste lilla nyponros som gör oss till det mest lyckligaste personerna i hela världen.
Han är så nyfiken och på denna bild pratade han samtidigt med sin farmor via Skype:
 
Tack min finaste lilla kille att du finns och att du är du. Ingenting i världen är finare än dig, jag är så välsignad över att jag är din mamma och jag och din pappa älskar dig mer än allt annat- det är du som får oss att känna att vi har vunnit den största vinsten som finns. Älskar dig vår fina prins!       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


johanna är mitt namn och jag är mamma till den finaste pojken jag någonsin har sett i hela mitt liv.
vi är så lyckliga, jag och min man, över att ha en frisk, och glad pojke :)
i denna blogg så kommer du få läsa om allt mellan himmel och jord!
just lay

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards