nilsartinsmamma

Alla inlägg den 28 juni 2014

Av nilsartinsmamma - 28 juni 2014 20:29

Hej alla goa och glada peeps.
Hoppas att ni alla hade en bra midsommar det hade jag med min familj i alla fall.
Just nu så ligger min bebis jämte mig och kollar vad jag skriver samt pratar lite med mig och sig själv hehe älskade unge <3

Var inne på Danderyds sjukhus med mina jävla förbannade nageltrång som jag är skit less på som gör vedervärdigt ont :O
Nån av mina föräldrar ska ringa till deras vårdcentral på måndag och höra om de kan operera bort nageljävlen... 

Läkaren som jag fick prata med idag sa att läkaren i Halmstad var knäpp som gav mig antibiotika för svullnaden eftersom de borde ha opererat på en gång.
Berättar att jag vill ha det gjort helst igår då vi snart ska till Kosovo på semester och vill inte ha ruttna tår pga värmen... 

Av nilsartinsmamma - 28 juni 2014 20:29

Hej alla goa och glada peeps.
Hoppas att ni alla hade en bra midsommar det hade jag med min familj i alla fall.
Just nu så ligger min bebis jämte mig och kollar vad jag skriver samt pratar lite med mig och sig själv hehe älskade unge <3

Var inne på Danderyds sjukhus med mina jävla förbannade nageltrång som jag är skit less på som gör vedervärdigt ont :O
Nån av mina föräldrar ska ringa till deras vårdcentral på måndag och höra om de kan operera bort nageljävlen... 

Läkaren som jag fick prata med idag sa att läkaren i Halmstad var knäpp som gav mig antibiotika för svullnaden eftersom de borde ha opererat på en gång.
Berättar att jag vill ha det gjort helst igår då vi snart ska till Kosovo på semester och vill inte ha ruttna tår pga värmen... 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


johanna är mitt namn och jag är mamma till den finaste pojken jag någonsin har sett i hela mitt liv.
vi är så lyckliga, jag och min man, över att ha en frisk, och glad pojke :)
i denna blogg så kommer du få läsa om allt mellan himmel och jord!
just lay

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards