nilsartinsmamma

Alla inlägg under mars 2014

Av nilsartinsmamma - 23 mars 2014 00:21

Vår pojk ska hålla lådan in i det sista.
Han är tyvärr magsjuk och det blev vi påminda om idag igen, min stackars lilla bebis :(
Inte nog med det så fick vi höra ytterligare en dålig nyhet idag från min mamma :(
Förhoppningsvis så kommer oturen vända och förvandlas till tur för vår familj!
Önskar att hela familjen bodde i närheten av varann men jag och älsklingen har planerat att vi ska flytta till stor stan när hans öga är fixat!
Lilleman sover gott i sin säng just nu och hoppas att det kommer bli bättre nu i veckan i alla fall.
HATAR att se mitt lilla hjärta inte må bra :(

Av nilsartinsmamma - 22 mars 2014 16:02

Hej och god eftermiddag!
Idag har Nils sin blåa Ej sikke lej body som han är så sjukt fin i <3
Vi har alla i familjen ätit och nu väntar dammsugning i hall, vardagsrum och i kök!
Sedan kommer min älsklings arbets kollega med fru hit..
spännande hehe.
Kommer förmodligen som vanligt känna mig som invandraren i mitt egna hem :O
Nåja.
Skriver mer sen.

Av nilsartinsmamma - 22 mars 2014 10:01

Godmorgon världen.
Gick och la mig med huvudvärk och vaknade upp med samma besvär! :(
Trött som ett as men sitter här medan älsklingen min är och jobbar lite extra på hans jobb och viker kläder och dricker en kopp kaffe, dagens första kopp kaffe är som att vinna på lotto hehe :)
Sonen sover så passar på!
Nu ska jag återgå till sysslorna och så skriver jag mer lite senare.

Av nilsartinsmamma - 21 mars 2014 18:38

Ikväll blir det hög mysfaktor med min familj.
lets dance och mysa med min son och min älskling innan han kommer nanna kudde för natten hehe.
Vi har ätit tacos ikväll och jag tvättade idag istället för imorgon.
skriver mer sen.
Min son behöver min uppmärksamhet hihi.

Av nilsartinsmamma - 21 mars 2014 07:29

Åh lill killen vaknade för en timme sedan EFTER att ha sovit 8 timmar i sträck i sin säng och då tog älsklingen upp honom och la honom bredvid mig och blöjan byttes och han fick mat i magen så nu somnade han om:) <3
Liten börjar bli stor nu!
Så alla ni som är gravida har en underbar resa framför er med förlossning och amning osv och allt vad det innebär:)
Om jag är avundsjuk?
Liiiiiite kanske;) <3
Nu ska jag också vila lite!
Hörs senare under dagen...

Av nilsartinsmamma - 20 mars 2014 22:07

Åh nu börjar person of interest på kanal 5 :)
Vi har följt den serien sedan de första avsnittet hihi :D
bebin ligger i sängen sin och sover hihi så skönt att han kan sova där en hel natt.
Det har han i och för sig gjort de senaste dagarna, vår duktiga kille <3

Aja nu mer tv tittande och sedan väntar stora varma sängen för både sambon och mig :D
God natt på er...

Av nilsartinsmamma - 20 mars 2014 20:11

Lite danska märkes bebis kläder som vi fick med oss hem idag för 100:- istället för att behöva betala 199:- för EN body så blev det tre :D

Samt fick även några bra bilder på min lilla älskling Nils hihi.
Älsklingen och jag och sonen skulle gå på promenad idag och det var riktigt mysigt, bara familjen! :)
Älskar bilden på min lilla plutt.
Har aldrig någonsin sett en gulligare unge än vår bebis <3

ringde även till sjukhuset för att jag ville ha prov svaren från Nisses odlingar som läkaren gjorde i lördags och i måndags.
Men läkaren ringde aldrig upp i dag som läkar sekreteraren lovade :@

Nu ska vi äta lite mat, jag och min sambo <3
Snart börjar även Blacklist!

Av nilsartinsmamma - 19 mars 2014 22:34

Idag har jag som sagt inte skrivit några inlägg här för idag har vi städat hela lägenheten grundligt! :)
Ska lägga ut bilder imorgon.
Känner mig riktigt trött och så nu så fort min älskling har slutat prata med sina släktingarså tror jag att jag också går och nannar kudden hihi :)
Sååå jag säger god natt nu.

Bjuder på en bild på Nils när han fortfarande kunde ha strl 56 i kläder ;)
Liten börjar verkligen bli stor! <3

Presentation


johanna är mitt namn och jag är mamma till den finaste pojken jag någonsin har sett i hela mitt liv.
vi är så lyckliga, jag och min man, över att ha en frisk, och glad pojke :)
i denna blogg så kommer du få läsa om allt mellan himmel och jord!
just lay

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards