nilsartinsmamma

Alla inlägg den 15 mars 2014

Av nilsartinsmamma - 15 mars 2014 23:06

Åh nu ligger i varje fall lilleman i vår säng och sover förhoppningsvis på riktigt så det inte är massor med räv soveri haha som mitt barn tydligen är expert på hihi :D
nu är han dessutom insmord med sina salvor så nu kan han fortsätta vara baby len vår älskade lilla bebis! Hehe
han är jätte torr hud på armarna så vi fick tipset av läkaren på akuten att pröva en salva som egentligen är rekommenderad för barn ÖVER 2 jordsnurr så vi hoppas att Nils kommer bli bättre nu.
Dålig uppdatering, jag vet, men vårat barn går alltid i första hand <3
Älsklingen och jag ska förmodligen blänga på någon bra film snart!
Så jag säger god natt redan nu ;)


Presentation


johanna är mitt namn och jag är mamma till den finaste pojken jag någonsin har sett i hela mitt liv.
vi är så lyckliga, jag och min man, över att ha en frisk, och glad pojke :)
i denna blogg så kommer du få läsa om allt mellan himmel och jord!
just lay

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards