nilsartinsmamma

Alla inlägg den 5 mars 2014

Av nilsartinsmamma - 5 mars 2014 23:06

Hej allesammans!
Idag var jag och Nils iväg till huvudstaden och fikade med några underbara mammor:)
Vi var framme vid 09.00 nånting och det var riktigt kul och trevligt att träffa dom?

Var inne på Åhléns också och beställde en filt som morsan och farsan ska ge mig hehe en äkta fårskinns pläd!!
*Lycklig tjej*

Älsklingen min fyllde år också idag och jag och sonen skrev till honom på hans Facebook sida att vi älskar honom och saknar honom hihi:)?

Hur som helst idag så charmade liksom Nils en spansk tjej när vi satt på NK idag och fikade tillsammans med mina Stockholms mammor hoho:D

nu nannar mini älsklingen kudden och jag funderar på att göra detsamma;)
Ska lägga upp någon bild ni iallafall.

Ungen sov hela vägen till stor stan min lilla sparv haha.
I och för sig kan det ha och göra med att vi var vakna från 06.15 imorse...

godnatt säger vi!!
Och min sambo, om du läser detta:
Grattis på födelsedagen ÄNNU en gång min fina älskling???

Presentation


johanna är mitt namn och jag är mamma till den finaste pojken jag någonsin har sett i hela mitt liv.
vi är så lyckliga, jag och min man, över att ha en frisk, och glad pojke :)
i denna blogg så kommer du få läsa om allt mellan himmel och jord!
just lay

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards