nilsartinsmamma

Alla inlägg under mars 2014

Av nilsartinsmamma - 28 mars 2014 19:48

Tack för presenten min kärlek! <3
Den luktar så gott.
Och bilderna är tagna med mobilen:)

Av nilsartinsmamma - 28 mars 2014 17:33

I dag fick jag hem min parfym som jag har fått i tidig födelsedags present av min älskade sambo <3
Tack min fina! :)

sen kan jag inte klaga för jag har den underbaraste familjen jag nånsin kunnat be om, varmt och skönt väder samt mina föräldrar och syskon och övrig släkt och vänner som får mig att må bra överlag :) <3

den som förgyller mitt och min sambos liv till 1000% är denna underbara, lugna, söta, bästa och roligaste bebisen.
varje dag gör han något som får oss att skratta och glömma bort alla besvär! :)

när han ler så smälter våra hjärtan som smör i solsken.
när han skrattar högt så blir vi alldeles lyckliga och jag känner att jag vill gråta av lycka och välsignelsen över att jag faktiskt är mamma men framförallt att jag ÄR NILS
MAMMA! :) <3

Nu ska jag och lilleman mysa framför datorn och invänta att hans farmor och farfar, faster och farbror ska komma online på Skype :) <3
ha en trevlig kväll.


Av nilsartinsmamma - 26 mars 2014 22:10

Hej.. 
Tidigare idag så satt jag och kollade igenom alla mina 1600 mobil bilder som jag har.
Och jag hittade bilder från Nils när han var en nyfödd liten prutt, vår finaste skatt!
 
På riktigt. 

Var har exakt 4 månader och 2 veckor tagit vägen?
Vår lilla kille vänder  sig från rygg till mage, mage till rygg, är super stark i nacken, har börjat suga på tummen osv osv.
När vi var på akuten för ett tag sedan så fick vi reda på att våran bebis kan saker som en 6 månaders bebis ska kunna. 

Haha han är i alla fall tidig med saker, och jag är en sååå stolt mamma!       


Åh blir så glad i hela själen när jag tänker på att jag faktiskt har fått den turen och känna lycka varje dag över att vara Nils mamma, och detsamma känner hans pappa med. 
Vår finaste ängel.
Mamma och pappa älskar dig något otroligt!     

Av nilsartinsmamma - 24 mars 2014 23:15

  <>
Helt sjukt vad tiden har sprungit iväg. Här var sista gången jag drack alkohol och då var det typ nästan ett år INNAN jag blev gravid. Dessa tjejer har jag haft underbart roligt med. Korthåriga svarta tjejen gick jag min usk utbildning tillsammans med och den lång håriga blonda fick jag på köpet så att säga hahahahaha. Fina tjejer!!       

 
Här satt jag och Elin utanför skolan då vi gick på komvux och var duktiga studenter. Shit var har tiden tagit vägen? Här var vi riktiga fjantar som rökte så fort det blev möjlighet och nu har både jag och Elin blivit morsor hehe. Lyckligare än någonsin är jag i alla fall. Mamma till världens finaste lilla kille är jag och min sambo!   

 

 
Här var jag värsta smalot, Gick ner ganska mycket i vikt, och här bodde jag i Växjö och jobbade på ett företag som hette Vaka Security (finns ej längre!). 
Snygg i blond färg men minns att jag bad min tjej kompis Ramzeia klippa mig men resultatet blev att jag såg ut som en kille i håret hahaha. 

 

 
På en park bänk med Sandra då vi passade hennes brors barn ute i Frennarp (?) hehe.

 

 
Vet inte men denna bilden ÄLSKAR jag. Kände mig riktigt snygg överlag då jag faktiskt var smalare än vanligt. Lycklig tjej. När jag och älsklingen bodde i våran första gemensamma lägenhet. Höhö!


Nä nu ska jag fortsätta kolla på Sex and the Ciry och efter det så ska jag faktiskt hoppa in i duschen.
Känner mig mega äcklig som inte har duschat på en dag haha.
Så kan jag och Nils sova längre imorgon. 
Puss och god natt önskar jag er. 

Av nilsartinsmamma - 24 mars 2014 21:49

Idag passa jag på att sticka in på kappahl och köpa två newbie bodys och ett par newbie byxor för det är fortfarande, till imorgon i alla fall tag tre betala för två på barn kläder.
Skulle ju ändå in till Willys och köpa mjölk och vatten hehe.

Tyvärr så är lilleman fortfarande magsjuk och det skär i mamma hjärtat när mitt älskade lilla barn är sjuk! :(
Samt äter han antibiotika till på torsdag för utslagen i huvudet som de på bvc sa berodde på elektroden han hade fått vid förlossningen, vilket inte stämde för fem jävla öre.
De beror på bakterier, som tack och lov inte växer till sig, som vårt lill hjärta måste äta antibiotika!

Hur som helst.
En hel vit body med knappar (strl 74), den blå stjärn randiga bodyn (strl 74) samt även vita byxor med två knappar i fram också den i strl 74 hihi :)
Nu ska vi natta Nils <3
God natt på er alla!

Av nilsartinsmamma - 23 mars 2014 23:43

Älskar denna yoghurt från Lidl.
Tack min underbara pojkvän som köpte denna till mig, love you baby hihi <3 :)
och det bästa är att den är low in fat :D

Av nilsartinsmamma - 23 mars 2014 22:28

Kollar på film på fyran.
Lilleman somnade till sist efter badet och en flaska nan!
Fortfarande magsjuk, mitt älskade lilla hjärta :(
Nu ska jag snart dricka ett stort glas vatten och kolla på Annika Bengtsson!
Gubben min sitter inne i köket och titta på fotboll.
blir lite bajsnödig då jag tycker att filmen är väldigt spännande heh :)
God natt på er.
Efter filmen ska denna donna ta för sig av skönhetssömnen haha <3

Av nilsartinsmamma - 23 mars 2014 18:04

I dag så tvättar jag och får premiär använda vår nya tvättkorg som jag är otroligt nöjd med hihi.
vi kollar på talang sverige via datorn och dricker kaffe och min sambo albanskt te.
fast vi tog en promenad tidigare idag upp till eurostop och tog en snabb fika där med höhö.
Nu ska jag snart bege mig ner till tvättstugan och hämta upp det sista.

Presentation


johanna är mitt namn och jag är mamma till den finaste pojken jag någonsin har sett i hela mitt liv.
vi är så lyckliga, jag och min man, över att ha en frisk, och glad pojke :)
i denna blogg så kommer du få läsa om allt mellan himmel och jord!
just lay

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards