nilsartinsmamma

Direktlänk till inlägg 16 mars 2014

Bästa barnet har vi!!

Av nilsartinsmamma - 16 mars 2014 18:39

Hej hopp alla goa och glada människor!
Vill skryta lite och säga att jag och min älskling har den bästa och den roligaste barnet genom alla tider och generationer hehe.
Han är alltid så nöjd och glad denna lille kille och jag och min sambo får oss ett gott skratt varje timme, och jag överdriver inte utan det är sanningen   
Vi älskar honom otroligt alltså.
Kärleken jag känner för mitt barn är oändligt stark, ingen kille i världen kan jag ge så mycket kärlek till som jag ger mitt barn och då älskar jag min pojkvän sjukt otroligt mycket hihi   

En bild som jag tog uppe i Stockholm hemma hos mina föräldrar, alltså när jag såg honom ligga i örngottet hehe jag tror jag smälte som smör i solsken så jäla söt han var alltså!       
 
Så här jädrans söt är våran lilleman! Jag och pappa älskar dig något otroligt mycket, våran fina lille skatt. 
Dagarna svischar förbi tack vare dig och livet har blivit så mycket roligare, vi har något att leva för, sedan du kom ut till oss världens finaste och bästa son!   


Ja detta är då bara en liten bild av flera hundra olika som jag kände att jag ville dela med mig av här.
Jag gör allt för denna lillkille.
Skulle något hända honom så har jag eller hans far ABSOLUT ingenting att leva för längre.
Jag skyddar honom med hela livet som insats om det så skulle krävas utav oss   


Hur som helst.
Livet som mamma har förändrat mig som person har jag en känsla av att jag har gjort i alla fall.
Förhoppningsvis så har jag blivit mildare och trevligare (men bitchen i mig finns fortfarande kvar och kommer ju fortfarande säga vad jag tyker om någon frågar eller om jag själv tycker att något känns fel!)   

Lillgrabben är fyra månader och fyra dagar och sedan en vecka eller så tillbaka har han börjat suga på tummen.
Kan det var medvetet eller omedvetet?
Har jag ingen aning om hehe.   

Det enda jag känner är att han börjar redan bli så stor och att det redan har gått exak fyra månader sedan vi började vårat liv som småbarnsföräldrar då vi öppnade dörren till vårat hem efter att han hade kommit ut vår lilla älskling!

 
Här var han bara cirka en timme gammal. Livet började verkligen då han kom ut och när de la han på ens bröst och fick den första ögonkontakten och när han sökte sig efter bröstet för att få mat    VÅR PRINS, VÅR VACKRA FINA PRINS, TACK FÖR ATT DU KOM TILL OSS SOM EN ÄNGEL FRÅN OVAN! 

Det är en ära att få vara din mamma och pappa- vi äskar dig idag, imorgon- för alltid!



Jaha första inlägget för denna söndag är nu avklarat.
Så nu ska jag fortsätta att vika in rentvättade kläder hehe och herre min gud vad mycket kläder lilleman har.
Han tar alltså upp fyra lådor av åtta av vår byrå i sovrummet hehe.
Kläderna används ju i alla fall flitigt   
Ha nu en underbar söndag med era nära och kära.
Jag ska mysa till 1000 med min älskade lilla familj   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nilsartinsmamma - 28 juni 2014 20:29

Hej alla goa och glada peeps.Hoppas att ni alla hade en bra midsommar det hade jag med min familj i alla fall.Just nu så ligger min bebis jämte mig och kollar vad jag skriver samt pratar lite med mig och sig själv hehe älskade unge <3 Var inne p...

Av nilsartinsmamma - 28 juni 2014 20:29

Hej alla goa och glada peeps.Hoppas att ni alla hade en bra midsommar det hade jag med min familj i alla fall.Just nu så ligger min bebis jämte mig och kollar vad jag skriver samt pratar lite med mig och sig själv hehe älskade unge <3 Var inne p...

Av nilsartinsmamma - 8 juni 2014 19:28

Hej hopp alla goa och glada sommar firare    Inte skrivit här på typ 100 år känns det som men har totalt glömt bort det men men . Ska ladda upp lite bilder - blandade                      Lite blandade bilder på världens finaste pojke...

Av nilsartinsmamma - 29 maj 2014 11:52


Hej hopp alla glada.Idag vaknade vi upp till sol och Nils var lite gladare nu än vad han var, ska snart ge lilleman en dos alvedon. Hoppas att öroninflammationen går över snarast, för jag kan vara ärlig och säga att jag trodde att det var tänder som ...

Presentation


johanna är mitt namn och jag är mamma till den finaste pojken jag någonsin har sett i hela mitt liv.
vi är så lyckliga, jag och min man, över att ha en frisk, och glad pojke :)
i denna blogg så kommer du få läsa om allt mellan himmel och jord!
just lay

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards